Sociální sítě jsou především komunikačním nástrojem. Budují dobré vztahy se zákazníky. Napomáhají prodeji zboží nebo služby. A posilují vaši značku tak, aby z ní vznikl lovebrand.
Na sociálních sítích byste měli být aktivní, protože
- Vaši zákazníci už tam jsou
- Díky segmentaci oslovíte právě vaši cílovou skupinu
- Oslovíte zákazníky, kteří by k vám na web odjinud nepřišli
- Díky placené reklamě můžete propagovat své služby
- Zvýšíte počet konverzí
- Posílíte vlastní značku
Navrhneme vhodné sociální sítě i strategii
Zaměříme se na sociální sítě, které z hlediska vašeho podnikání dávají smysl. Nemusíte být všude. Ale zároveň můžete využít sociální sítě, na které vaše konkurence ještě nedorazila, ale vaši zákazníci už na nich dávno jsou. Proto vám navrhneme nejvhodnější strategii, vytvoříme firemní profily na vhodných sítích a postaráme se o jejich nastavení i následnou správu.