E-mail marketing

Umíme vytvářet e-mailové kampaně správně a efektivně. E-mailing podle nás totiž není o velké databázi e-mailů, kterým rozesíláte stejnou nabídku. Ke správnému a funkčnímu e-mailingu je třeba přistupovat chytře: segmentovat respondenty, komunikovat s nimi adresně a posílat jim jenom nabídky, které je zajímají. Potom e-mail otevřou. Přečtou. Prokliknou na web. A nakoupí.

Maximální technická připravenost přináší úspěch

Protože jsme kluci od počítačů, podíváme se i na technické problémy e-mailů, které mnoho odesilatelů ignoruje. Základem správné technické připravenosti je kontrola každé kampaně na tzv. „spam score“ i vhodné nastavení schránky a domény odesilatele.

Upozorníme vás i na dílčí problémy spojené s e-mailingem. Patří mezi ně:

  • Rozesílka desítkám či stovkám příjemců, kteří se tísní ve skryté kopii.
  • Rozesílka z vlastní e-mailové schránky, nikoli ze schránky založené speciálně pro newslettery.
  • Rozesílka jménem třetí osoby.
  • Stará a neaktualizovaná databáze e-mailů.

O efektivním e-mailingu jsme napsali krátký článek, kde se můžete nachytřit.

Po rozesílce newsletteru vždy vyhodnocujeme výsledky a efektivitu kampaně.