Vytváříme e-shopy
Jsme specialisté na vývoj a marketingové nastartování e-shopů. Máme zrychlení z nuly na sto. S provozem vlastního e-shopu máme letité zkušenosti, proto spíše než závratnými vizemi hýříme realistickými očekáváními a přidáme spoustu rad z vlastní praxe.
SHOPTY spojuje krabicové řešení a web na míru
S e-shopy jsme začínali v roce 2009. Stáli jsme tehdy před nelehkým rozhodnutím, zda dělat krabicová řešení, která si nakliká sám klient, nebo se specializovat na e-shopy na míru. Rozhodli jsme si, že si z obou variant vezmeme to lepší a zůstaneme na půl cesty. Krabicové řešení je sice snazší na vývoj, ovšem není dlouhodobě únosné pro klienty. Každý úspěšný e-shop ho totiž dřív nebo později přeroste. A některé z našich stávajících e-shopů by ho přerostli už v první roce provozu. Zelenou od nás nedostaly ani e-shopy na míru. Jedinečné řešení totiž potřebuje obrovskou dávku péče jak ze strany klienta, tak ze strany vývojářů. A to zabere spoustu času a spolyká hromadu peněz. Proto jsme se rozhodli pro SHOPTY.
Postaráme se o všechny legislativní a technologické změny
U krabicového řešení jsme se inspirovali aktualizacemi za měsíční poplatek. V něm je obsažen webhosting a veškeré legislativní i technologické aktualizace e-shopu. Klient se nemusí starat o to, kde je nejvýhodnější web hostovat. Vrásky mu nemusí dělat ani zavedení EET nebo změny sazeb DPH. Automaticky se postaráme i o změny technologií třetích stran – například nové verze platební brány banky, zbožové porovnávače nebo změny u dopravců. Veškeré změny provádíme sami. Naši klienti se nemusí o nic starat a nic sledovat. A nezaplatí ani o korunu navíc.
Každý e-shop musí mít unikátní tvář
Zásadně nepracujeme se šablonami. Každý úspěšný e-shop musí podle nás mít jedinečnou grafickou identitu. E-shop se šperky nemůže vypadat jako obchod s dětskými autosedačkami nebo sanitární technikou. Úspěšný e-shop je zapamatovatelný a snadno odlišitelný od ostatních, proto každému e-shopu připravujeme vlastní unikátní grafiku s jedinečnými funkcemi, které klient opravdu využije.
Ukážeme si to prakticky: Co si vybavíte, když se řekne Alza? Zelenou postavičku. Alzáka. Tak jedinečnou image by si Alza na krabicovém řešení vytvořila jen velmi těžko.
Když vytvoříme unikátní grafiku front-endu e-shopu (P.S.: To, na co se koukáte.), nasadíme ji na systém SHOPTY.