SEO a linkbuilding

Poctivá optimalizace pro vyhledávače a kvalitní linkbuilding mají dlouhodobý efekt. Jejich výsledky nekončí s prací vašeho marketingového specialisty. Pokud práce na SEO probíhaly určitou dobu v rozumné kvalitě, bude váš web dohledatelný napořád. Sice může ztratit přední pozice, ale určitě se udrží na dobré příčce. Narozdíl od PPC nebo Facebookových kampaní se SEO nevypne a zapne. Poctivá práce zůstane.

Zkušenost nám ovšem napovídá, že SEO je dobré budovat kontinuálně. Udržíte krok s konkurencí, posílíte značku a pozice a budete připraveni na budoucnost, která se v online marketingu opravdu ve hvězdách.

SEO (Search Engine Optimization) je optimalizace pro vyhledávače. Jedná se o souhrn několika aktivit, které zvyšují nalezitelnost vašich webových stránek na internetu.

Na SEO se podíváme od základů

Nejprve provedeme základní SEO audit.

Ukáže nám případné chyby v kódu stránek, které umíme velmi rychle upravit. Při základním auditu se s webem seznámíme a budeme moudřejší: navrhneme cíle, vhodnou strategii i rozpočet.

Sestavíme analýzu klíčových slov.

Díky ní budeme vědět, jaké výrazy vaši potenciální zákazníci hledají. Na ty se zaměříme a dostaneme je na web i do PPC kampaní. Pokud byl váš web vytvořen bez analýzy klíčových slov, navrhneme doporučení pro úpravu obsahu a struktury webu.

Zaměříme se na kvalitní linkbuilding.

Optimalizace webu totiž probíhá i mimo web, a to budováním kvalitního odkazového profilu. V rámci tzv. linkbuildingu připravíme důkladnou analýzu strategických partnerství a navážeme dlouhodobou spolupráci s jinými weby.

Výsledky pravidelně měříme a vyhodnocujeme.

Nezajímá nás první pozice ve vyhledávači, ale počet splněných cílů a váš obrat. První pozice totiž na rozdíl od zvýšení počtu objednávek ještě nikomu vyšší obrat nepřinesla.